Posts

Showing posts from January, 2013

Jom berselawat

Image
Salam Jom berselawat :')

SALAM MAULIDUR RASUL

[Tips] Bercuti ke Bandung-Jakarta, Indonesia

Image
Salam

Sedar tak sedar dah masuk tahun 2013, 2012 telah pergi meninggalkan kita dan tidak akan kembali lagi..oh sadis nya intro..

Tapi...

Asfz mengakhiri tahun 2012 dengan percutian ke Bandung-Jakarta selama 6 hari 5 malam..Kemain cuti lama gila..nak buat cam mana, bos saya baik hati..jangan jeles ok :P

Eksited punya pasal, tiket dah booked awal dah..tak salah asfz, 2 bulan awal..gile tak semangat..berkobar-kobar jek masa klik...klik..klik airasia.com tu..Lepas tu, menghitung harilah gamaknya..sehari bagaikan setahun..seminit bagaikan sehari..argh! ayat macam bercinta plak..opps..

Jadi jangan buang masa...jom kita pergi melancong..Flight asfz masa tu bertarikh 26 Disember 2012 jam 13.25pm, sehari selepas Krismas tapi asfz bukan pergi celebrate tahu..ni pergi bercuti jek..paham!! Seminggu sebelum tu sibuk lah menyiapkan apa-apa yang patut..korang patut take note juga tahu kalau nak bercuti kat negara orang :')

1) DO HOMEWORK
Ini bukan kerja skolah yang cikgu kasi untuk siapkan dekat …

Teaser Lagi - Tangkuban Perahu

Image
Salam..

Maap ler..teaser lagi..tak sempat nak tapis segala bagai..




3 gambar je dulu ok :')
Need to go now sebab esok keje :') buibui...

2012 holiday teaser!!!!

Image
End year holiday eva!!
Sweet moment end of 2012 :)
Update more soon...This teaser post will be the 1st post in 2013...
Happy new year everyone !!!! :)