Salam Aidiladha

Salam Aidiladha

Terasa sayu pabila mendengar merdunya suara Takbir..beraya diperantauan..sedih taw :( tambah pula mama asfz leh webcam kat fesbuk...wooooooo...windu mau pulang ke umah!!!
 >.< 

Pasti korang tertanya-tanya macam mana sambutan perayaan kat sini kan? so far asfz leh cakap biasa je macam kat malaysia cuma dekat sini penjualan kambing amatlah berleluasa. Maknanya? korang akan nampak orang jual kambing kat tepi jalan je..harga?? kalau kambing tu dalam Rp 1 000 000.00++ jek..so far asfz pon tak tahu nak bercerita...speechless..mungkin sebab asfz HOMESICK kot =_=

tahun ni sambutan aidiladha kali ke-2 berjauhan dari keluarga malahan ini makin jauh..sob3x... :(

need to focus in my exam...please pray for me coz my 1st paper was not going well :(

notakaki :: apa pengorbanan yang korang buat tahun ni? =)
Photobucket

Comments

feza said…
korban tenaga pergi kerja. cuti tak dapat..wuwuu..

korban la jugak kan. hee
Diary oF Mine said…
selamat hariraya aidiladha.. :)
Cik Asfz said…
@Diary oF Mine
Selamat Hari Raya Aidiladha juga :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!