Steak

Salam ^^,

Steak. Spe suka makan?? kompem mesti ramai kan?? kan?? kan?? baik mengaku cepat!!! hehehe..  kali ini asfz nak cite pasal steak. Dekat semarang kan ada 1 kedai steak yang sangat murah dan sedap. Can u imagine, harga steak tu juz around rm 4- rm 5 jek..unbelievable kan? tempat itu merupakan kawasan tumpuan pelajar-pelajar di sini. Kalau pergi memang kompem penuh lah tempat tu..kui3x


Welcome to WarOeng (Warong Steak)
dekat sinilah steak yang sedap dan murah boleh didapati dan juga tempat ni bersepah-sepah. Maksudnya tak susah la nak cari, pergi mana jek akan jumpe kedai ni, ala-ala franchise gitu.. ^^, design kedai ni pon cantik. Bertemakan exclusive + mewah..i think lah..hehehe

Milkshake!!!

khusuk minum MilkShake.nyummy!! ^^,

menu pilihan hati
Beef Mushroom Steak ^^,
price = Rp 10 000 (~rm4.00)

Double Chicken
lupa lak price dye bape. Menu pilihan Zetty ^^,

oh...nyummy kan? ada banyak menu lain yang bakal dicuba pada masa akan datang..hehehe..warOeng ni dah menjadi salah satu tempat makan asfz taw..kirenya, kalau hujung minggu tu kan..nak cari makan memang tempat camni lah ^^,

dan satu lagi, asfz dah cuba makan sushi kat kedai sushi disini. memang super duper sedap dan harga?? lumayan lah..murah pon xlah sgt, mahal sangat pon tak gak..hehehehe

notakaki :: suppose to be i must taste Semarang's food right? hahahaha >.<

stay tune for more updates! ^^,

Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake