Hadiah? saya suka!

Salam

Hye peeps.. =) camne hari ni? sihat? hehehehe....semalam asfz dapat hadiah..terkejut juga lah dapat..hehe..hadiah tu dari family angkat kat semarang ni, tapi bukan dari family angkat asfz..dari family angkat member..erk, betul x penggunaan bahasa ni?? errkk..lenjan je lah...hahaha...nak tahu hadiah apa?? 

Nilah hadiah nya..
broch butterfly dan keychain pearl (i think...)
yang mana satu asfz punya?? ce teka! :D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TADA!!!

yang ni asfz punya!!
lambat lah korang teka..kui4x..

dan yang ini..
untuk housemate asfz...

terharu+terkejut bila dapat hadiah ni...hehehe...
sayang btol nak pakai butterfly tu..cantik sangat! ngaaaa...

sem ni asfz ada amik subjek Animasi 2D dan sekarang team asfz sedang berusaha menyiapkan cerita rakyat (versi pendek)..agak-agak macam mana rupa cerita animasi asfz tu?? sekarang dalam pembikinan storyboard..^__^ enjoy but tired! huhu..
akan diceritakan kemuadian ok! =)

oklah..jumpe di entry akan datang..take care! XD
Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!