finally, 1000?

Salam

SERIBU!!! seribu!!! 1000!!!
arghhhhhhhhhhhhhh!!! teruja!! teruja!!! hehehe...
dah..dah..korang jangan wat muka pelik baca entry ni...
meh asfz tepek gambar kasi clear..


ok.. dah faham?? erk..tak faham lagi?? ok..-___-


ok now dah faham??
great! hehehhehe...

suara hati "orang lain beribu riban pon tak kecoh, ni baru seribu nak kecoh satu dunia..ntah hape-hape"
tu suara sumbang yang cakap...asfz bangga ngan tca ni walaupun dah setahun lebey wujud, follower baru nak berjinak dengan 4 angka tapi kenangan yang tertulis tidak dapat diganti dengan wang ringgit..hehehe ^o^

siapa gerangan follower ke 1000 tu??


Alifah Zahirah Ramli lah orangnya..siap tulis kat shoutbox lagi..kui3x..
thanks dear..nanti asfz follow ur blog...

To all TCA's FOLLOWERS, thanks a lot for the support, comments, critics and suggestion to improve the blog..asfz as the owner tca blog really appreciate it..without you all, tca is nothing (ayat macam kunun retis -__-) also not forget SILENT READERS, even there no track but i really thankful because read my story.. 

doakan asfz berjaya dalam peperiksaan nanti yaa ^^,

daaaa~
Photobucket

Comments

Paradise Gal said…
tahniah atas keberjayaan anda..:)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!