my 1st class~~

As Salam

*quick update*

Hari ni kebanyakkan universiti sudah memulakan kuliah kan?? maknanya korang semua sudah kembali ke universiti masing-masing kan?? asfz juga tidak ketinggalan..hari ini merupakan kuliah pertama asfz di udinus ini..tok pengetahuan korang, jadual kelas takdelah pack mana pon sbb kat sini asfz amik 5 subjek tp semua subjek tu berat a.k.a susah jadi tak de masa untuk bermain cekgu-cekgu ye kawan-kawan..ini membuktikan asfz perlu lebih fokus dan rajin yek!! 
boleh ke asfz wat cmtu?? T___T

TAPI

masalah yang asfz hadapi sekarang ialah KOMUNIKASI..walaupun pensyarah dekat sini menggunakan bahasa indonesia dalam sesi pembelajaran, asfz masih tak dapat tangkap apa yang pensyarah asfz cuba katakan..memang tercengang la asfz dalam kelas tu kan..phewwwww~ pensyarah asfz cakap laju betul..sesekali terselit bahasa jawa..amik kau!!!

asfz akan cuba atasi masalah komunikasi ni...erm, doakan asfz dapat memahami bahasa dorang dengan cepat dan tangkas yek!!! kalau tak, matik la asfz! dah la 1 sem asfz kat sini...pastu plak final exam 50% tu!! mak aihhhh T___T

hari ni asfz ada 1 kelas jek..
pukul 12.30-2.10 pm tapi pensyarah asfz ada hal so dye buat kelas 1/2 jam jek! >.<
rasa cam nak pengsan jek T.T

notakaki :: kelas kol 12.30pm tapi asfz dah ada dekat kampus ni pukul 7.00 am..dasyat x??
Photobucket

Comments

best! kiter kls kul 8-12 td! penuh! ahhhhh! T_T
hyz said…
kamo study kat endon ke?
Mya said…
gigihnyaaaa dtg awal =)
scrumhalf said…
wahhh.. boleh la cakap indon lepas ni.. ^^
Cik Domo said…
@hyz
yep..tp hny tok 1 sem jek

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!