Kek Coklat Buat Abah

As Salam Syawal

Tajuk entry memang takleh blah kan..kui3x..
hari ni besday my abah tersayang..weehooo..
ramai plak besday dye hari ni...one of them is my BFF..entry kedua untuk hari ini hanya berselang beberapa minit jek..maknanya kedua-dua entry ni "entry cepat" a.k.a "quick entry" erk..apakah?? =.=

untuk menjadikan hari ini speacial, asfz buat kek tok abah tersayang ni..
untuk menambahkan pengetahuan am korang, ni 1st time asfz buat kek ok! 
jadinye memang rupanya akan jadi begini..


oh..sadis betul tengok bentuknye.. T_T

pernah dengar tak "dont judge a book by its cover" 
rupa kek tu memang comot tapi rasa kek tu memang superb! #puji sendirik!


Dear Abah,
Selamat Ulang tahun..along harap abah sihat sejahtera dilindungi Allah SWT..along doakan smg abah dilimpahi rahmat dan hidayah serta keredhaan-NYa..amin..abah, u are the best father in the world..and i love you so much!
maafkan salah silap along yek..along ni memang banyak benor wat salah ngan abah...along nakal tapi baek..erk..haha..
ni adik asfz yang suapkan kek..gambar asfz takde =.=  
Sejak dok umah 4 bulan ni, rajin plak asfz ni kedapur tok masak memasak...
semuanya 1st time! kah3x...


misi : nak pandai masak sebelum kawin! :p
kah4x
Photobucket

Comments

Cheek Eyka said…
gmbr aQ tnpe izin...aduhai...:?
Cik Domo said…
@Cheek Eyka
wekkkk...spe soh xsnap gambau aku tadi...kah3x..
kan da kene rembat gambar..lalalala
merahitujambu said…
alahai...anak yang sweet
selamat hari lahir pakcik! :) smoga pjg UMUR!
Cik Domo said…
@♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥
hahaha...
kite wakilkan yek..

MEKACEHH!! XD
aiEz said…
selamat hari lahir utk abah asfz...:)
Cik Domo said…
@aiEz
tolong wakilkan

MEKACEHH!!! ^^,

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake