yeay!! dapat kad raya dari HSUE CRAFT

Salam Ramadhan

Yeay!!! asfz akan dapat kad raya dari HSUE CRAFT
bestnyaaa!!! >.<

asfz akan dapat kad raya yang ini

awww...cantik kan?? kan??  ^_____^

nak tengok bukti asfz dpt kad ni??


yeahh!!
mekaceh ye HSUE sebab suka dengan entry asfz yang tak seberapa tu..

semua detail asfz dah email...
tak sabar tunggu ia sampai ke rumah ^___^

notakaki :: dapat kad raya yeay! XD
Photobucket

Comments

rezeki ramadan mencurah-curah nampaknya :))

tahniah asfz!
RARA aihara said…
tahniah cik domo =)
Cik Domo said…
@enyheartsdiamond
alhamdullilah...

mekaceh eny =))
sukanya dia...ehehe...tahniah....!! :))
Fyzal said…
dah lama sgt tak dpt kad raya.. hurmmmm.. rase tak thrill plak raya kadang tu kalau tak dpt kad raya.
Saiful Bakhtiar said…
sy dah lama tak dpt kad raya ni.amalan hantar kad raya dh semakin pupus kan.rugi rasanya
Cik Domo said…
@Fyzal
kan? tahu xpe...ekekek XD

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake