SHOUTBOX DAH TAK SUCI!!

Salam Ramadhan 

OMG!! OMG!!
astagfirullahalazimmm 

sabar asfz..sabar...
bulan-bulan puasa ni kan =.=

asfz terkesimaa..
kenapa??
SHOUTBOX DAH TAK SUCI
T___T

**perkataan terpaksa di"cover" kerana hormat bulan ramadhan..

Ada MAKLUK DESEPERATE nihH!!! 
amik la no tu kalau korang nak...
0139555520
amik lah..asfz kasi ni..

orang ni tak pose kot!

Domo asfz masih bawah umo lah wehh!! mana leh expose dengan perkara-perkara camni T_T

notakaki :: bulan puasa camni pon nak wat hal...insaf-insaf lah wehh!!!
toksah korang cari dalam shoutmix asfz tu! asfz dah samak 44 kali daaa T_T
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....bikik wa panasss jekk!! @,@

Photobucket

Comments

C.M.Hasib CH said…
teruk tul la.. xhormat lgsung.. dunia, dunia....
kei said…
herk o.O ape desperate sgt tuh??? cian domo x bersalah.. `ngee~~
Cik Domo said…
@C.M.Hasib CH
tu lah..sabar je lah T_T
Cik Domo said…
@kei
cian domo kan?? huk4x
eeeeeeuuuuuuu please lahhhh geli nak mampos ! fuhhh. loser gila orang tu =="
hyz said…
haiyoooooo chatbox sy pown ada msg y sama...... gila punya olang itu....
Cik Domo said…
@hyz
ada juga kee?? betul2 desperate itu makhluK! =.=
LeeyanaTheKim said…
sengal sungguh manusia ini. =.='
Cik Domo said…
@LeeyanaTheKim
ni bukan sengal lagi ni...
da tak tahu nak cakap apa da ni... T_T
domo len kali baca tutup mata sebelah..hihi, ape kes la yg cenggitu..bhaya2..

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake