Segmen : saya nak!

Salam Ramadhan

saya nak!
Saya Nak!!
SAYA NAKKKK!!!!

nak apa la si asfz ni..
hehehe...
sebenarnya asfz nak join 1 segmen ni..

Banner yang amat dialu2 kan tuk korang klik...

Saya NAK!!!!
nak apa ek..

hehehe, asfz nak KAD RAYA dari adamainaa lah!
kenapa??
sebab sekarang puasa dan kita bakal menyambut hari raya kan..
dan
Kad Raya orang leh hantar setahun je sekali.
Tak seronok kalau beraya takde kad raya..
spe setuju??? :)

korang plak nak apa dari adamainaa ni..
meh asfz kasi list:
1) Header
2) Banner
3) Poster
4) Kad Raya
5) Doodle

Baek korang bagitaw cepat..
sebab segmen ni sampai 4 Ogos 2011, sebelum 12.00 malam
Photobucket

Comments

adamainaa.com said…
Assalamualaikum

Hehehe. thanks ya join segmen.

nak kad raya ya :P
Cik Domo said…
@adamainaa.com
waalaikumsalah..

sama2..hehe..

haah..nak kad raya lah =)
ngeeeeeeee~
Cik Domo said…
@KimiCnoL
kene join lah segmen ni..hehehe =)
adamainaa.com said…
hye. sorry komen kat sini

nak bagi link IC

http://www2.adamainaa.com/2011/08/5-blogger-ic-dah-siap.html
Cik Domo said…
@adamainaa.com
yeay! ic dah siap..xpe2 =)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake