perbincangan selepas berbuka puasa

Salam Ramadhan

Suatu petang, tika selesai berbuka puasa
(padahal baru jek berlaku tadi =.=)

3 beradik telah duduk berkumpul bersama-sama emaknya sambil berborak-borak..
tiba-tiba perbualan berikut muncul pabila adik No 2 sibuk bercerita tentang kawan2 nya yang sudah berkahwin..

adik No 3 baru darjah 5 <--- Pengaruh cerita-cerita melayu T_T parah betol lah!
adik No 2 dah 19 tahun (dah ada pakwe) <--- tak sabar nak kawen tp xnak langkah bendul! =.= + Mak tak kasi kawen awal :p

Terima kasih mak kerana meleraikan perbincangan tadi..walaupun mak hanya tersenyum dengar cadangan anak mak yang tak berasas tu.. T_T

Muka asfz dah blushing2..bongek btol adik2 asfz ni lah..apsal tak de topik lain diorang nak bincang T_T

notakaki :: next topik pelezz!! 

Photobucket

Comments

kei said…
carik lah calon cepat2 haha xD
Cik Domo said…
@kei
ko crikan lah tok aku..kah3x
syahiraaghani said…
haha. adik No 3 baru darjah 5 <--- Pengaruh cerita-cerita melayu

suruh mintak gambr kat kawan2 mak. haha. macam2 lah budak2 skrg. toh mesti along dy yg ajar tgk crite melayu toh. :D
Cik Domo said…
@syahiraaghani
mana deww...haha..along dye ajar tengok cite korea jek XD
sensitif tol psl cari calon ni..ari tu dh pena kna, melenting jap..hik3..;p
Cik Domo said…
@~bUih-bUih ciNta~
ekekekke...
xsuka kan..muda ag kan..haha

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!