maroon = merah padam??

As Salam Ramadhan

Maroon tu kaler merah gelap kan?? merah padam tu apa?


see..apit yang cakap merah padam...
penat la asfz fikir apa tu merah padam..
kah3x

kenapa tiba-tiba cakap sal merah padam ni??
bukan apa..si apit ada kasi doodle utk follower-follower dye..doodle tu kite leh pilih la nak kaler apa...
asfz nak kaler maroon sbb baju raya kaler maroon pastu dye leh tanya maroon tu kaler merah padam ke? sabau je la si apit ni..
tapi asfz dah rembat juga doodle dye tu..sebab comel sgt!! geram je tengok >.<

Nak tengok asfz amik yang mana??


Comel kan?? kaler merah hati lagi..
hahahaha...(anggap kaler maroon bleh??)

doodlenya berkapel..xleh nak pisahkan...

jadi dye ni korang anggap je domo versi lelaki..
wahh..kacak!!! =)
korang kalau nak amik la kat blog apit tp jadi follower lu..bawu leh amik!!
camne nak pegi?? klik je doodle cantik dan kacak tu..dye akn guide korang! kah3x

notakaki :: cantik la doodle ni kan? 

Photobucket

Comments

sangat comel dan kacak jejaka doodle itu! ahahaa!no fon plissss!

ngehngehngeh~

=.="
merah padam = merah gelap kan?
haha confius sudaa
syahiraaghani said…
warne merah padam macam mane eh? err

hensem ohh doodle. :D
Saiazuan said…
huhu nice one :D
Cik Domo said…
@syahiraaghani
tak dapat dikenalpasti rupanya..


oh..hensem bukan :)
Hafizzi Aziz said…
kah3..maroon camna eyh..xleh detect g kaler apa..
maroon5 kot..hihi..
Cik Domo said…
@Hafizzi Aziz
maroon5 lagu2 dye best kan!! hahahahahaha
idzanfashila said…
doodle kapel~
eh, kalo merah phm. tade kaler la. da merah padam pulak tuu~ hahaa~

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake