Dapat header dari Cik Ayu

As Salam Ramadhan

Update entry sebelum tido..
erk, kali ke 3 tulis entry hari..rajin betol =.=

Actually ni short update jek..
kalau korang perasan, TCA gune header baru..pasan x?? 

header tu telah dibuat khas oleh Cik Ayu untuk asfz..ewahh! XD

kalau korang nak kene la terjah blog Cik Ayu..
klik banner yang comel kat bawah ni...jangan risay, cik ayu ni peramah dan cantik orangnye.. XD


^_____^
mekaceh yek cik ayu yang sungguh ayu =)

pssstt..hari tu cik ayu watkan doodle tok asfz..nak tengok?? kelik sini --> DOODLE ASFZ DARI CIK AYU

Photobucket

Comments

-✿Ayu✿- said…
wah...dpt special entry... sonok2... nak joget2 rase...hehehe... sonok klu cik domo suke...ngee~~~
biase2 je la...:p
Cik Domo said…
@-✿Ayu✿-
fuyoo..berjoget-joget plak =)
idzanfashila said…
whoa. tca dpt header baru lahh~! cntknya. nk domo satuu!!
kim heeruul said…
untung la dpt header free..hihi..cantik..^^
Saiazuan said…
rajin tul dia ni tuka header :D
Cik Domo said…
@idzanfashila
cantek kan..
nak domo?? tak boleh! hahaha
Cik Domo said…
@kim heeruul
hehe..ada bau2 jeles kat situ..ngeh3x
Cik Domo said…
@Saiazuan
rajin klw ada y buatkan..hahaha
bunbun said…
lawaa ehh header baru dia kihihihh :P
Cik Domo said…
@bunbun
lawa-lawa..da macam house of domo da..kui3x

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!