beg domo itu milik saya =)

Salam Ramadhan

Hari ni rasa hepy sesangat-sangat sebab dah shopping baju raya!! pheeww..
so tema tahun ni maroon green..1st tyme pilih maroon ni..kah3x =)
tapi belum jadi baju lagi..tak sabar nak tengok rupanya bila dah siap nanti ^_^
daannn..
bukan tu aje taww...
asfz dapat beg baru..tapi beg ni speacial sket sebab???
sebab ia BEG DOMO!!!
sila lah jeles! pleaseee!~ hahaha

sila abaikan dinding yang penuh dengan karya-karya tak laku tu..hahaha

Comel kan beg ni? leh bawa p kelas nanti..
seronok je pakai beg ni tadi...
^______^
love it lah!

notakaki :: hari ni je masuk semua bank yang ada..kah3x
Photobucket

Comments

May Maisarah said…
Auwww....comelnye itu beg!!!!
ayuni zafira said…
byu raye kite pon blum siap lg..heee.. :D
ayuni zafira said…
da klik heartbeat kamu..klik sy nye lak yerpp..hihi
Cik Domo said…
@ayuni zafira
asfz pon beli kain je tu..lom jadi baju pon ag.

oke3..t asfz klik juga ek..mekaceh =)
lilypelangi said…
aw aw aw !


cantik la beg tuh~


okei . jeles ! T.T
Cik Domo said…
@lilypelangi
teheee...
cantik kan?????

jeles??yeahh!!! =)
Cik Domo said…
@lilypelangi
teheee...
cantik kan?????

jeles??yeahh!!! =)
sebut sal baju raya, lucu la..ari nie pun trgesa2 trpksa beli siap..ada sebabnyee..:D
Cik Domo said…
@~bUih-bUih ciNta~
hehe..kenapa lah kan..ce cite =)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management