My DOMO!!!

Salam
Asfz stress..serius sejak keje ni stress je memanjang..urghh!!!! 
tapi...
asfz jumpe juga penawarnya. Penawar Stress ni temporary jek tapi ok lah daripada terus stress jek..keh3 ^_^

tadi asfz dapat ni
2 bungkusan (1 pos laju, 1 pos ekspress)
rupa-rupanya barang yang asfz tempah dah sampai.
Seronok sangat XD 
nak taw apa yang asfz tempah??

1) Jam tangan doodle...
tu perempuan doodle yang cimi buat utk asfz sambil peluk domo..100% handmade yo! hahaha..akhirnya dapat juga tempah..harganya sangat murah ok..seyes! design tali jam tu ikut kehendak masing-masing dan owner dye memang sporting habis lah..seronok berurusan dengan dye =)

Nak tempah juga boleh beli kat sini ---> Doodly Watches

dan..asfz juga beli...
2) Pixie Domo Necklace
Mula-mula ingat kecik je rupa2nya besarr..hahah..murah plak tu..i like so much lah! ngeeeeee~

Nak juga? sila lah terjah sini ---> Little Beads

So, koleksi DOMO asfz bertambah..hoyeah!! suka-suka..
harap GA yang hadiahnya DOMO tu  menjadi rezeki asfz..terlalu mengharap ni..huhu

notakaki :: doakan yek Tshirt DOMO dan Plushie DOMO tu milik asfz..amin :)

Photobucket

Comments

memang cik domo..hee~
Mya said…
comelnyaaaa domo tu =)
Cik Domo said…
@Mya
hehe...mmg comel kan? XD
Adam Idris said…
domo belaka semuanya, huhu
Munna said…
amboi comelnya jammmm....^^

folo sini =)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management