Wordless Wednesday #1

Salam


Photobucket

Comments

apik pehe said…
betol..semua terpulang pada diri kiter
Amy A. said…
suka baca buku?

raajinnnyeee..

tp klu laagi rajin boleh la tlg like kan penyertaan kt kontest ni..like page dia, n pic sy k..;p
EKC
peserta no55
Shahrul Izwan said…
fuhh quote from aristotle ni!

setuju sgt la dgn apa dia kata!
tp xsemestinya jugak kegembiraan tu bgantung kpd diri kita sendiri je kan? :D
hany diri sendiri je yang boleh menetukan kegembiraan untuk diri sendiri kan ;)
myhatiku said…
meaningful:)be happy:)
Ewan said…
aristotle.. hehe ;D
haikalblank said…
yeaahhh....gua sokong ayat tu..pape pun memang kena balik kat diri kita sendiri...

Lu olang ala hidup masing2, pandai2 la arrange...jangan kerja salahkan orang sekeliling. :)
anish said…
yeah. sangatlah betul :)
Cik Amy said…
ye...happpines tu dtg dari diri sendiri :)
chantekk mahkota tu!!

hahhaa ^.^
May Maisarah said…
Yup2..setuju...semuanya bergantung pada diri kita sendiri...kan2? :)
misz myza said…
yeahhh.. btul quote 2.. suke!!! :p
ana ayesha said…
hi cik domo

agreed with the phrase
Cik Domo said…
@apik pehe
yep..semuanya berbalik pada diri kita :)
Cik Domo said…
@::contengan hati::))
:)
tol2..tp perlu juga org lain :)
Cik Domo said…
@Ewan
yerp! aristotle :)
Cik Domo said…
@haikalblank
hendak seribu daya..tak nak seribu dalih..ye x?? :)
Cik Domo said…
@ana ayesha
hi ana ayesha.

me too! :)
nurfarhani said…
yar people make their own decision to be happy or vice versa. hehe
tomatokering :) said…
wahhh2 .. rajin ye ;p
syaimz said…
dalamnya maksud gambar ni.haha...
nice one!
try dgr lagu Happiness - The Fray
cik_zetty said…
quote yang sangat bermakna :D
ana AuNi said…
like da quote sgt3~ ^__^
Cik Domo said…
@LaNuNsepet
hanya gambar buku sje :)
Khairil said…
kita yang menentukan apa yang kita nak rasa tentang bahagia....tak semestinya yg kaya bahagia...sedangkan yg miskin pun boleh bahagia bila dia rasa bahagia dgn kemiskinannya...
Cik Domo said…
@Khairil
betul! sgt setuju :)
Sang Penulis said…
Salam, Maksud yg mendalam tetapi penuh makna.. teruskan membaca.. :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!