Tweet Keychain FREE

Salam..


Nampak tak tweet keychain di atas..comel x?? 
asfz suka sangat! hehehe...
Ni la keje asfz pada masa lapang dikala cuti ni kan...
4 tweet diatas asfz nak bagi secara percuma dekat peng'like' page Tolong Aku Kire Dari 1 Sampai Habis..
kenapa page tu je?? sebab asfz salah seorang admin page tu :) teheee..kantoi plak daa...
kalau korang nak kene la like page tu dulu..dan tunggu QUIZ dari asfz..
Esok tengah hari ada lah soalan QUIZ tu..hehehe...
Pemilik tweet keychain ini dipilih berdasarkan kepantasan dan ketepatan menjawab soalan QUIZ :)
senang jek...

JOM LA JOIN! 

kepada yang berminat nak tempah leh PM asfz..hehehe
(ada ke nak tempah?? )
Photobucket

Comments

amir aizat said…
comel! sye suke yg kaler biru tuh,hehe
apik pehe said…
aper tu?karipap ker burung?hehehehe
asfz lily said…
@apik pehe
nampak macam karipap ke???
haha~
✿ CikCimi said…
rajin gile.
bile pegy bandung?
asfz lily said…
@✿ CikCimi
hehe..bosan xde buat apa. :)
aku p awl bulan 9 kot..xsure ag :D

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!