Jasamu ku kenang

Salam

Mood :: Sedih
Sejak :: Semalam
Sebab :: Cermin mata rosak :(

Kanta hanya tinggal sebelah jek :(

Macam lanun daah..kui3

kenapa jadi camni?
gara-gara terlalu seronok berenang di pantai..Lupa nak cabut cermin mata..sekali dipukul ombak, terpelanting la ia..seb baik sempat tangkap, tapi dek kerana pegang dengan sangat kuat sampai tercabut lens dia..aduii..cari-cari juga la kan, tapi memang takkan jumpe lah...dengan angin yang kuat, ombak yang besar...tsk!!!! macam mana nak cari lens yang kecik dan colourless tu?? 

MAK!! NAK CERMIN MATA BARU!! PELEEZZZZ!!

ada siapa-siapa nak sponsor cermin mata baru x?? 
heeeeeeeeeeeee....

notakaki :: baru paham perasaan lanun yang hanya ada sebelah mata jek..keh3x
Photobucket

Comments

Apih El Nino said…
Pakai je sebelah pun. Sebelah lagi pakai contact lense. Haha.
Cik Domo said…
@Apih El Nino
alaa...wat malu jo..ahah
apik pehe said…
hahahaa..pakai jer la..nk wat camner kan..hehehe
sabella mohamad said…
buat yg baru !
senang citer
haha
alif haris said…
heheh .. okay r jadi lanun kjap smntara xde spek baru .. hehe :D

femes pe pirate :D hik3
Nona Hana said…
xde spek tu.. klau jln..nmpk x? heee...
Cik Domo said…
@Nona Hana
tak nampak! huwaaa :(
alif haris said…
hehe .. mst la .. femes kot .. pirate of carribean :) haha
Cik Domo said…
@alif haris
haah la kan..hehehe :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake