Doodle Felt versi asfz

Salam.

Entry kedua untuk hari ini..rajin kan? sila angguk..haha...
tadi baca blog cimi comot..dye dah pandai lukis doodle lah..baca blog intan..melukis doodle juga. Kemudian baru teringat sesuatu. Cimi ada tagged nama asfz kat fb taw.


Nak tranform doodle comel ni menjadi patung felt. Masa dapat tahu ni, pening juga la asfz nak pikir. Tang mana nak jahit tangan, nak start mana dulu. Tenung punya tenung, belek punye belek maka terhasil lah doodle felt versi asfz (semua nak versi asfz kan..gedik tol! haaha)

Inilah rupanya..asfz rasa comot jek..hik3x

 Sama x?? ke tak sama??
ok..xsama sangat...
tapi cimi kata dye suka..
so, asfz pon suka lah juga...
hahahahahaha....

Notakaki :: asfz pon tgh belajar lukis doodle..nanti asfz tunjuk hasilnya..kah3x

Notatangan :: kalau rasa nak tempah kan..(kalau lah) leh PM asfz :)
Photobucket

Comments

NuSaNa NoSa 91 said…
sama2.. cuma xde bunga bentuk hati tu je.. heee~ ^_^
asfz lily said…
@NuSaNa NoSa 91
hehehe..sje ubah baju :)
✿ cikcimi said…
bile nak letak rege. :P
asfz lily said…
@✿ cikcimi
nanti kite inform ea..hehehe
so cuteeee..buat an i gak,,heheh..comel sgt,,aha~

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake