Doodle buat mereka part 1

Salam

Asfz bermood doodle lagi. Asfz dah siapkan 2 doodle yang direquest oleh kawan fesbuk asfz. Jom lihat hasil doodle asfz. 

Versi bertudung
(ekceli nak wat shawl style tp xmenjadi plak =.=)
Tuannya dah berpunya, comel dan tak sombong. Slalu tegur asfz bila on9, her boyfie pon sama =)
i loike orang-orang peramah ni..teheeee.....
&
Versi free-hair
(Rambutnya mungkin pelek sedikit...asfz cam failed lah nak wat rambut ni..T_T)
yang ni tuannya pon comel..dye suka rambut panjang dan kebetulan plak doodle ni berambut panjang..teheee...ada chemistry yek disitu...oh yer, tuannye gegurl lah.. =)

Kedua-dua kawan fesbuk asfz suka ngan doodle mereka ni.
Asfz pon hepy la bila dowang suka.
Banyak ag asfz kene wat ni..Siap berlist tu! hahaha..
Mekaceh la sebab suka doodle contengan asfz ni yek..(dah tak pakai versi asfz dahh..hahaha)

Ingat nak masak burger hari ni. Malangnya semua kedai boikot xnak kasi asfz beli roti burger (ari ahad, lori roti xdatang kedai.. =P)

Notakaki :: Mengeksperimenkan doodle punyer rambut..tak berjaya2 ag T_T
Photobucket

Comments

cantikkk...huhuhu;D
PANDAI ASFZ BUAT~
asfz lily said…
@al_hakim
aha...ye kew..hehe..
asfz lily said…
@♥EiDaEiRaFiZie♥
tenkiu..asfz masih belajar lagi :)
alolo..comel sgt,,eheheh
EYFAalias said…
comelnyaaaa. huhu. follow sini :D
amir aizat said…
cantik comel cun yang pkai tudung tuh!! hehe
asfz lily said…
@amir aizat
blushing la dye bile aizat cakp camtu..hahaha
apik pehe said…
comel dah tu mek..huhu..pandai mek buat
✿ cikcimi said…
untuk cimi yang comel ade tak? :P

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!