4 finalist AF 9

Salam..

Minggu depan dah konsert akhir AF 9..
lepas tu dah takde AF dah tapi rasanya akan muncul program realiti yang sama cuma nama jek lain..
rasanya la kan..kui3
jadi, AF 9 akan ada 4 orang pelajar yang layak ke final iaitu...

1) Fina (peserta imuniti tuh..hehee)

2) Hazama (paling top SMS dia skang ni..haaa)

3) Azri (kawan asfz sangat minat kat dia..)

4) Lena (suara dia superb!)

Jadi, korang minat siapa?? Hazama? Lena? Fina? Azri?
eh..berpasangan lah plak....kebetulan atau disengajakan..hehehe...semuanya berdasarkan undi korang juga...

Hazama n Fina
  (dalam diary, Fina ajak Hazama p melaka tok jumpe peminat..pheewiit)
Azri n Lena
  (dengar cite dalam diary Lena meluahkan perasaan dekat Azri..waahhh)

ouch! tergosip pula..hehehe..
harap-harap konsert akhir AF ni best lah kan..nama pon konsert penutup, haruslah kene gempak..ye tak?? =)

Notakaki :: asfz minat Afif AF9 tapi dia dah terkeluar..huhu..bukan rezeki dia kot..

Photobucket

Comments

Eifa Zuhaira said…
sedih erul kuar :(
lena x best ah nyanyi td..hoho.

p/s: lepas hbis AF kita lyn mari menari pulak!! kahkahkah :D
asfz lily said…
@Eifa Zuhaira
taw xpew..xbesh pon..dalam diary pon xbesh gak..adeii..hahaha...

p/s :: wondering spe yang masuk..ko ke? keh3
asfz lily said…
@enyheartsdiamond
wahh..hehehe =)
sokong! jangan tak sokong! :)
apik pehe said…
hehehe..apik sokong hazama
asfz lily said…
@apik pehe
ramai yang sokong hazama ni..teheee :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!