AK :: 3rd day

Salam.

Uh, lama tak hupdate kan..ada siapa2 rindu asfz?? #okmestitakdekan...
xpelah..nak sambung cerita mengenai Amalan Kejuruteraan (AK) hari ke-3..last day menjadi pelajar fptt..

sedang khusuk membuat kerja ok! haha

Untuk hari penutup, not bad lah sebab lecturer ok jek..sempoi sesangat lah..macam hari kedua, kumpulan asfz kene buat Gantt Chart secara manual yek..kui3x
leceh juga ar walaupon senang..lepas tu asfz kene kira duration tapi asfz pon tak pasti duration apa..T_T

apa-apa pon seronok jadi pelajar fptt, selain kampusnya terletak ditengah-tengah bandar..lecturernya pula sporting jek...TAPI ftmk tetap di hati ♡

nak baca entry berkenaan AK..klik je link kat bawah
ragam hari pertama
ragam hari kedua

notakaki :: pizza ada buat promotion lah!! korang dah makan?? :)
Photobucket

Comments

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake