AK :: 2nd day

Salam

Tarikh :: 10 Mei 2011
Lokasi :: UTeM, Kampus Bandar
Fakulti :: FPTT

My group for FPTT Section

Hai korang!! Ini adalah entry yang bersambung-sambung..kunun-kunun nak buat macam cerita bersiri..haha, tipu jelah~ siapa yang baca entry sebelum ni kompem tak paham apa-apa kan sebab asfz men terjah jek tulis tu..almaklumlah, menulis dikala penat+mengantuk, maka begitulah hasilnya. Sebenarnya sekarang ini, asfz sedang menjalani Pre-Latihan Industri (LI in campus a.k.a AMALAN KEJURUTERAAN (AK)) selama sebulan. Dalam sebulan ini, asfz akan menjadi pelajar fakulti lain..maksudnya camni..asfz merupakan pelajar fakulti FTMK, sepanjang Pre-LI ini berlangsung asfz akan menjadi pelajar fakulti FPTT, FKE, FKEKK, FKM dan FKP..tengok? banyak kan kursus yang terlibat. 

Hari ini merupakan hari ke-2 dan masih lagi di tempat yang sama..cuma tempat/bilik jek berlainan..subjek hari ini menarik sebab tak perlu dengar penyarah berkata-kata..hanya menjalankan kerja berkumpulan dan kemudian bentang dalam kelas. So, projek untuk hari ini ialah Proses Penyediaan Kek Batik. Menarikkan tajuk..Simple but difficult..

Rasanya tu jek nak update untuk AK hari ini. Esok asfz masuk kelas teori..dan merupakan hari terakhir menjadi pelajar fakulti FPTT..keh3x

Rujukan ::
AK - Amalan Kejuruteraan
FTMK - Fakulti Teknologi Maklumat & Komunikasi
FPTT - Fakulti Pengurusan Teknologi & Teknokeusahawanan
FKE - Fakulti Kejuruteraan Elektrik
FKEKK - Fakulti Kejuruteraan Elektronik & Kejuteraan Komputer
FKP - Fakuti Kejuruteraan Pembuatan
FKM - Fakulti Kejuruteraan Mekanikal

notakaki :: harap esok kelas best lah..huhu
Photobucket

Comments

~iekapunye~ said…
arghhh..jeles!!!!!
asfz lily said…
@~iekapunye~
jeles pasai pe plak ?? =.=

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!