03 Mei...

Salam.

Entry kali ni khas ditujukan kepada Nur Adzera a.k.a ARD (bestie)..

Tanggal 03 Mei 1990, lahirlah seorang puteri yang ke 3 bagi pasangan Pn Rozie dan En Kamaruzzaman. Seorang puteri yang comel telah menjadi penyeri dalam keluarga mereka. Puteri itu telah diberi nama Nur Adzera..♡
dan pada hari ini iatu 03 Mei 2011 bersamaan hari ISNIN..
genaplah 21 tahun usia Puteri tersebut. Kini Puteri tersebut tersangat lah cantik sehingga menawan hati Adibadri (betol ke aku eja ek??) hehehehe..

see...i told u already..hehe
**gambar yang asfz rembat tanpa izin..ouch!!

SELAMAT ULANG TAHUN ARD, 
semoga dimurahkan rezeki..dilimpahi sejuta rahmat dalam hidup...
bahagia..ceria...selalu..insyaAllah...

sem bape tah pic ni..^__^

"Dear Ard, 
happy birthday dear..oledy 21st ha...da leh p mengundi..hek3x... jangan nakal..kene matang dah....dah tua dah!! hek3x...cuit-cuit, pegang-pegang, sentuh-sentuh dah xbleh dah!! wakaka...
semoga segala impian mu menjadi kenyataan..
Semoga jadi anak dan isteri yang solehah...wah..siap beristeri bagai dah ni..hehehe...

Umo dah cukup, calon dah ada..bila mau makan nasi minyak ni?? hehehe...
aku doakan semoga hubungan ko n Adi (boyfie Ard..sudah berpunye hokeh!!) berkekalan hingga akhir hayat..korang ni sweet lah..(ehem, dah puji ni..xpaham2 ag ke?? indulgence pon jadi..kah3)

Aku minta maaf sekiranya sepanjang kita berkawan aku ada sakitkan hati ko, kurang sopan (bukan kurang ajar taw!!hehe) or sewaktu dengannya..aku betol2 minta maaf sesangat2...
thanks being my best friend 4 these 2 years and i hope this friendship will remain till end..insyaAllah...
thanks also accept me as who am i..trime kekurangan diri ini dengan seadanya..

cukup lah ni..hehe...♡ u so much..
remember dat oke! :) "

here song 4 u,


^____^

HAPPY BIRTHDAY SUNSHINE ^___^

Photobucket

Comments

cik ubi said…
puteri menawan hati?..huhu
asfz lily said…
@cik ubi
erk..ayat tergantung ke?? ke macam xkene je ayat tu??
sorry...asfz xreti karang mengarang ni..adeii -.-

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake