jom tengok ni.

Salam semua

hola! hehehe...apsal la asfz ni, awal2 dah gelak =.=
ok2...fokus!! fokus!! :')

sedang asfz berjalan2 dalam youtube..erk..tengok video2 GEMPAK!! tiba-tiba nampak 1 video ni dekat fesbuk..(tadi cakap jalan2 dalam youtube, mana satu betol ni =.=)
Nak taw video apa?? he..hee..heeee...

Jom tengok ni..hek3x

dah tengok?? of kos lah bukan video 18sxxxxx...hadoi!!

nilah antara video terbaek hasil lakonan mat lutfi...
dah la encem, comel..berbakat plak tu..(mood mengatal dah datang da...zzzz)
halaammaaakkkkkk!!1 =p

ada banyak lagi video mat lutfi yang best..
kalau nak tengok kene la p ronda2 youtube..miahahahha :D

Photobucket

Comments

kiwi said…
haha...kelakar..sy ad blog..ngeh3
zaty faisol said…
hehe. dah tngok daaa. boleh geng ngn anwar hadi nie. heee.
asfz lily said…
@zaty faisol
ada geng lagi..boley join r camni C=
✿ CikCimi said…
oke dah nampak asfz tengah melt~ haha
emieysandra said…
suke sgt video matlufti nih!!
;)
apik pehe said…
haha..apik baru layan kali pertama ni
Aujinz said…
penah tengok! penah tengok! (sambil angkat kibod)
azi nur said…
tadak blur blur dah! huhuuu
A'IM said…
ni baru tau pasal mamat tu ker..lambat..haish
asfz lily said…
@A'IM
da lama taw tp bru nak kecoh2 kat sini :p

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!