Play Snakes di YouTube

Salam

Malam ni tengah syok-syok menyiapkan semua assignment kan (erk, syok ke?? saket kepala ada ler!!) tetiba mata terpandang sesuatu kat fesbuk..(nampak sangatkan asfz tak fokus kat asemen tu =.=)
Play Snakes di YouTube..Asfz teruja lah kan, sebab leh maen snake kat Youtube sedangkan yang asfz tahu hanya ada video jek..upload dan download video jek..rupa-rupanya leh maen game snake rupanya..hehehe..jom asfz bagi step kat korang..nanti leh maen snake masa tunggu video tu nak loading..hek3x..


Play Snakes di YouTube :
open mana2 video di YouTube
1. Press stop at the video 0:00
2. Press the left and up key arrow together(keyboard arrow key)
3. Play snake sampai lebam 


Amacam?? dapat maen tak?? hehehe..
asfz dah boleh..korang boleh??
selamat mencuba yek :D

Photobucket

Comments

Cik Eyka said…
aduh..ko baru tau kew??
lambt la..huhuhuhhu..
bkn dh lame kew??
erm..sabor jew la..
Mas said…
hahaha..dah lama tau dah.. =P
asfz lily said…
@Cik Eyka
hahaha...utk yang tak tahu jek lah!
asfz lily said…
@Mas
ok fine =.=
ketinggalan zaman plak as :D
NOR ZAKIAH said…
main game memang best :D

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!