Mission to dungun :: FAILED

Salam.
           Selamat Pagi Cinta. Wah, sangat awalkan asfz menghupdate blog kesayangan. Bukannya apa, arini terbangun awal gara-gara sakit perut yang melampau. Maka kesimpulannya asfz bangun awal. ahak3x..actually takde benda pon nak cerita, asfz dah selamat sampai melaka sejak semalam (mak ai..terabur sungguh grammer2 asfz =.=). Nak dijadikan cerita, asfz balik awal ni pon sebab nak pergi travelling ke dungun. Jauh kan? Spe ada kat dungun? ada marka asfz lah..hahaha, tipu je lah..asfz takde marka..sedey..tsk..tsk..
opsss..stop..stop..sudah jauh asfz merapu..hahaha..tujuan nak pergi dungun tu sebab housemate asfz punya abang berkahwin, so niatnya nak pergi memeriahkan majlis lah (kalo ko tak pergi, majlis tetap meriah ok)..hik3x..Disebabkan sekarang cuti CNY (Chinese New Year) bukan CSI taw, so tiket-tiket bas ekspress semua dah habis dijual..korang agak-agak asfz dapat pergi x? kompem-kompem lah tak kan =.=. Penat juga berdrama dengan fesbuk berkenaan misi yang sudah gagal ini, tapi member asfz ada cakap..
"sabar babe, ada hikmah ni..."
            Asfz pon rasa juga lah ada hikmah, sebab romate asfz (dia tak balek bercuti gara-gara banjir) ajak asfz pergi rumah jurulatih dye (agaknya lah..lupa dah apa hubungan antara tuan rumah dengan romate asfz..ehem, bukan yang pasangan-pasangan tu taw! hak3) sebab ada kenduri kahwin.Anak lelaki dia yang kahwin ok, bukan jurulatih tu. Nampak tak apa yang asfz cuba sampaikan?? seriusly, tunggang terbalek ayat asfz kan. Pening nak baca..hahahahaha..tak kisah lah..

xdapat pergi sana tengok peta pon jadilah..sadis kan?

        Yang penting, sekarang cuti CNY so maknanya ramai orang akan mendirikan masjid. Kompem kat rumah korang ada banyak jenis dan reka bentuk kad jemputan yang korang boleh buat koleksi. Ye la, kot2 time korang dah tiba untuk mendirikan masjid kan, dah boleh tengok contoh-contoh kad jemputan yang ada..hahaha..

ni ada contoh kad kahwin yang korang boleh guna pakai ^___^
pakai sampul cadbury beb, disamping jemput bagi coklat sekali..syookkk!

bertemakan GAME CHARACTER kan..siap guna computer language..agak-agak korang paham apa yang kartun itu cakap?

last but not least...
siap ada FAQ's taw!
eyh...eyh...nak buat pesanan penaja boley? hahaha..
"SELAMAT PENGANTIN BARU kepada pasangan-pasangan yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan dan yang bakal mendirikan masjid. Semoga kekal ke anak cucu..wah, iklas ni dari asfz :)"

psstt..sapa ada baca entry KAU HANYA UNTUKKU (BAHAGIAN 1)?? asfz nak wat sambungannya tapikan asfz kekeringan susunan ayat dan sedikit buah fikiran..bila-bila asfz dapat idea baru asfz update yek..maaf sekirannya ayat asfz mengarang cerita berkenaan berterabur..

ceria-ceria selalu yek..bai..
Photobucket

Comments

Cik Eyka said…
adohai...dh x dew rezzeki..
same la..
misi ke selangor :: tertangguh!!!

ARRRR~~~

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake