mimpi..

Salam semua...

Jap lagi ada perjumpaan blogger..ehem3x, ada sedikit cuak+takot+neves disitu yek..eh, bukan sedikit tapi BANYAK ok!..dup..dap..dup..dap...alahai..memang gemuruh sangat lah.."♫♪♫♪ Gemuruh jiwa semangat membara, dari puncak ingin ke angkasa, berkalungkan bintang berkelipan, menyerlah jauh dari yang biasa...♫♪♫♪"...ehh, ternyanyi plak..maklum lah, hupdate blog pagi2 buta ni memang camni perangainye..tsk!! tsk!! tsk!!

Actually nak ngadu ni, dah 2 hari berturut-turut asfz dapat mimpi pelik-pelik..aduhaii...semalam asfz dapat mimpi tentang makluk halus..seyes seram..asfz tidur mase tu kejap jek..dalam 1/2 jam tapi terasa sangat lama..Asfz tidur start kol 1.30pm, bangun pukul 2.15pm dalam keadaan terkejut abiz ah..pastu rasa macam blur-blur camtu..sabar je lah wahai hati..tu lah, asalnya asfz niat nak ponteng kelas petang..skali dapat mimpi camni plak..ayooyooo...asfz terus pergi kelas untuk tadah telinga dengar lecturer membebel..ngeh3x...

Pastukan, pagi tadi asfz dapat mimpi pelik tapi dah lupa mimpi apa..macam mimpi indah jek tapi..eh, banyak plak tapi-tapi si asfz ni..halal je lah yek..asfz mimpi asfz jumpe artis taw, tapi lupa plak sapa artis tu..yang peliknya tu siap ada photographer..so, snap-snap gambar la kan..haiyoo, tak tahu abiz motif mimpi tadi..tapikan, asfz ada pasang niat tak nak p gathering taw..so alasan yang asfz buat nak bangun lambat..skali dah tersedar tak leh tidur balek...sadis nye..

Orang ada cakap, masa kita tidur..roh akan keluar dari badan dan akan merayap-rayap..bila dapat mimpi, maknanya roh kita sedang menikmati perjalanannya lah tuh..tapi ada juga cakap mimpi tu sebenarnya hanya hasutan syaitan sahaja..so, takyah lah tafsir mimpi-mimpi tu ok..cuma disebabkan mimpi asfz dah takleh nak sambung tidur plak..grrr...

Oh, entry ni takde gambar plak..mesti bosan..sorry la yek asfz dah membebel panjang-panjang..
erm, kepada yang join gathering..have fun oke!! dan selamat berkenalan dan WELCOME TO MALACCA..ngeee <3

Photobucket

Comments

cik Dil said…
http://semanisepal90.blogspot.com/2011/02/updated-gambar-bloggers-gathering.html

updated gambar gathering smlm..
Heidi Shafiq said…
awak pegi gathering x? x nmpk pun awk.. :P
asfz lily said…
@Heidi Shafiq
saya tak pergi..k fine! =.=
zarifahmr said…
hai awak!
nak panggil apa ni ek. lily boleh?
aritu tak sempat nak tanye nama
nice to meet u, even kitew datang lambat kannn tsk2
keep in touch dear! ;)
asfz lily said…
@zarifahmr
hye dear..juzt call me asfz ok..thanks a lot :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management