jalan-jalan cari makan :: Pingan Besar

Salam

Hupdate story tentang pingan besar..haha..asfz sebenarnya tertipu ok..nak taw tipu tentang apa..tentang nama kedai tu lah..sebenarnya nama kedai tu bukan kedai pingan besar tapi nama dia lain..asfz pon lupa nama kedai tu..hahaha..lawak gila je ase..sebab bila sampai jek kat kedai tu, asfz melilau mencari papan tanda kedai tu, kunun-kunun nak snap wat kenangan lah..malangnya asfz tak jumpe terus..tanpa segan silu tanya member, terus kene bahan gelak..pergh..sabar je lah..hahaha..rupa2nya, nama kedai tu diorang taram sendiri jek sebab kedai tu mengunakan pingan besar berbentuk petak untuk menghidangkan makanan kepada pelangan..asfz geleng kepala jek masa tu..speechless abiz lah!

nampak tak pingan besar disitu..sudu dan garfu tu rasa cam kecik plak..hahahaha :D

TADAA!!
menu asfz ni namanya nasi goreng cendawan+air tembikai.

memang sedap la wehh..seyes tak tipu..service plak cepat..takde terasa macam tertunggu-tunggu pon..best :D
lokasi kedai makan ni berhampiran melaka sentral..kalo nak balek ayer keroh memang lalu lah depan kedai ni..ngee :'D
opss, terpromote plak..kene minta saguhati ni..erk, saguhati ke nama dye..silap lah, kene minta komisen lah..hahaha..

oklah, asfz mengantuk sangat2 dan penat..badan pon sakit2 dah...

notakaki :: Pagi tadi asfz pergi wat senamrobik then ada blaja step cha cha..best woo...berpusing-pusing mcam gasing daa..hahaha..

senyum selalu..bai :)


Photobucket

Comments

cik BB said…
sila belanje saye jika saye ke melaka..bleh??? hahaha

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!