terasa beraya diperantauan..

Salam Semua

Esok dah raya kan? so amacam persiapan korang?
mesti best kan. Mesti dapur korang meriah, yelah kupas bawang, siang daging dll. Rindunya moment itu. :'( touching nyaa...huwaaaaa.....

asfz baru balek shopping kat mydin. Beli bahan2 mentah jek. Ingatnya nak masak sesuatu la, esok raya kan. Sekarang tengah memasak. Masak apa? tungguu la bila siap nanti. Sekurang-kurangnya ada juga feel raya kan. Sayu jek bila tengah kupas bawang tadi dengar takbir raya. Sobs..sobs..nak balek umah! MAK!! ABAH!!! along nak balek umah...nak beraya kat umah..
Ini pertama kali asfz tak beraya kat umah asfz. Mesti mak tengah sibuk2 kat dapur. Tahun lepas family asfz masak satay. Tahun ni masak apa ye mak?
rindu nya... :'(

ok la you all.. Air mata dah berguguran ni. As beraya dengan roomate asfz je..berdua jekk.. Yang lain semua dah balek kampung. Sunyi nya kawasan hostel ni .T_T.
andai mak asfz baca entry ni, ketahuilah wahai makku syang, asfz amat merindui kalian semua :(

kesat air mata...
Photobucket

Comments

Heidi Shafiq said…
kite senasib..tp ko kire ok ade teman.. aku sorg2 je ni.. :(
asfz lily said…
@Heidi Shafiq
jum beraya dengan asfz!! :D
Mya Amira said…
sama la, raya dkt sini jgk...
rajin nye masak! :)
asfz lily said…
@Mya Amira
hehe..tak rajin mana pon..
(^___^)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!