Jangan menagis lagi taw!!

Pagi tadi, mak asfz call asfz. Dia cakap dia nak tanya khabar dan nak tahu perkembangan asfz. Yelah, sekarangkan musim peperiksaan. So, asfz borak panjang lah dengan mak asfz. Rindu kot. Dah lama tak balik rumah. Tapi asfz tak adalah kongsi masalah asfz atau apa-apa dengan mak asfz, hanya cerita tentang perkembangan terbaru asfz je lah.
Bila nak letak fon tu, tetiba mak asfz pesan
"Jangan menagis lagi taw!!"
Asfz terdiam. 
Dalam hati asfz "macam mana mak tahu ni??"
.T__T.
Photobucket

Comments

sri juju said…
seorg ibu bole rase ap yg ank die rase . :)

igt tuu , jgn nangis lg taw :)
be cool hdapi mslh :)
asfz lily said…
@sri juju
tu lah..hehe
terkejut taw~~
hehe..insyaAllah..thanks :D

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake