apa menu korang hari ini?

Salam Aidiladha semua.

Erm..biasanya bila hari raya, budaya kunjung mengunjung menjadi amalan kita kan. So, sebagai tuan rumah kompem la kan pelbagai juadah disediakan.
So, apa menu aidiladha korang tahun ni?
menu asfz..

Ini...


dan.. ini juga (^__^)



Semua lauk-lauk ini dimakan dengan nasi putih ok. 
Maklumlah beraya diperantauan..tak ada ketupat dan rendang pon..
erk..tetiba rasa sayu..
actually,
Asfz baru balek beraya kat rumah ween. Pergi dengan heidi a.k.a pemandu baru lantik. :p
Entrynya akan publish kemudian..erk, kalo rajin :o)
so..


notakaki :: Apa menu korang hari ini? share la~ 
(^______^)

need to study STATISTIC!! urgghh!! it make me SICK!!!
.T___T.


Photobucket

Comments

Enna Banana said…
enna beraya dengan laksa penang! and agar-agar berlapis! nyummy :)
Heidi Shafiq said…
rendang ayam umah ween betul2 bg aku penangan hebat.. smpai umah terus tertidur.. uh!
asfz lily said…
@Heidi Shafiq
Seb baek masa ko drive ko tak tido!
Amoi MiyaSya said…
perantauan ? kesian nye , emm , menu hari ni , nasi himpit , ngn rendang je (:
KimiCnoL said…
sdap ny..nyam2..selmt hari raya
asfz lily said…
@Amoi MiyaSya
erk..xde lah perantauan sgt..hahaha..
tapi jauh dari family lah..erk, tersayu plak...
yumm...sedap menu dia :)
asfz lily said…
@KimiCnoL
yummm...yum..
selamat hari raya jugak!! (^_^)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!