Ordinary(non-exclusive).??? where my glitterati???

Salam Kawan2

asf nak mintak tolong~
tadi buka acc nuffnang..tetiba tgk status membership dah len..
kenapa tetiba nuffnang tarik membership status asfz ek?


asfz xpernah curang pon..
huwwaaa!!
help me!!

Comments

LaZYRDe said…
same la..i pon tetiba je jadik ordinary...nape ek..
asfz lily said…
@LaZYRDe

tak taw la dear..
geram sangat :(
Farah Sygs said…
kot awk letak banner di syrikat laen kot selain nuffnang...diorang tu sensitif sket
asfz lily said…
@Farah Sygs

tapi masalahnya cam xde jek..
awk ada ke nampak banner dari syarikat laen??

kalo ada please bagitaw saya.. :(
Mas said…
aku pun pernah jadi macam tu gak. tapi beberapa hari lepas tu dia bagi balik gliterrati tu. kau ada klik banyak2 kali kot?
asfz lily said…
@Mas

aku xdelah klik banyak kali..cuma klo nak p acc nuffnang tu aku klik lah banner dye..malas nak buka new tab..
dye effect ek??
huwaaa :(
mana aku taw..

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!