keciwa!!

Salam Kawan2..

asfz KECIWA!!
yess!! KECEWA!!

apa korang rasa bila korang dah bersemangat buat preparation!!
siap tak tido.. 
print sane, print sini..
burn sane, burn sini..
check sane, check sini...
sampai tak cukup tangan lah untuk wat preparation terakhir..


konon-konon nak kena present lah keesokkan hari kan..
esoknya, korang bangun dan siap2 pastu tertinggal bas..
berusaha tunggu next bus pukul 12.00 walaupon jam di tangan sebenarnya baru menunjukkan pukul 9.00 pagi..
dan bila dapat bas, korang sampai la kat tempat dituju. 

lagi skali siapkan yang tergendala..
siap beli gunting dan double-tape..
dan backup CD sampai 4 KEPING!!
bila semua agak-agak setel,
tepat jam 2 petang bergerak ke tempat dimana presentation dilangsungkan..

tiba je depan pintu tempat tu..
korang nampak note!!
"BENGKEL 1 PRESENTATION AT MY ROOM"
k, fine..
terkedek-kedek lah korang pergi kan..
sampai-sampai kene tunggu turn..
so, dengan muka yang ala-ala nak nyanyi kat pentas AF..
tunggu punye tunggu...
tetiba seorang mamat yang agak macho ala-ala hrithik roshan keluar dari bilik tersebut 
dan berkata..
"NO PRESENTATION TODAY..POSTPONE ON WEDNESDAY!"
darnn!!!

apa ek korang rasa??
.T__________T.

terasa lama untuk menahan rasa cuak ini..
oh noo!!!
bilakah ianya akan berakhir???

truly,

Comments

Enna Banana said…
damn! i hate it too
anywway sygkuh good luck okay!
ish..penat-penat buat keje + cuak lastly mamat yg hensem cam pelaok hidustan tu cakap cam tuh plak
isk!
asfz lily said…
@Enna Banana

tulah..
terpakse postpone pulak..
hurm..
cedey2..
kene prepare lagi lak tu..
anywhere..thanks my dear :D

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management