cutii!! yeayyy~

Salam Kawan2.

Yeay!! cuti..cuti!!
yela, bersempena melaka maju 2010

Taniah ye kerajaan negeri Melaka..hooyeee~

erk..merepek sahaja asfz ni kan. Lagi skali asfz tak tido..haiyoo..macam mana nak sihat kalo tidor pon tak menentu, tak kira tempat..erk?? apakah?? hehe~
Lupa pula. GOOD MORNING WORLD!! so, pe rancangan korang hari ni? dating? jalan2? study? 
apa-apa pon hope korang enjoy dengan apa yang korang buat yek.. Jangan cedey2 dan sentiasalah gembira selalu..
erk..merepek lagikk..hahaha~
layankan jek lah yek korang2 yang comel2 & kachak2 belaka..kerana kepala asfz suda mengong!! hikhik
gara-gara tidor yang tidak menentu sehingga kan lupa cukup tido ke tak asfz ni. Haiyooo~

spe ada baca entry yang ini dan yang ini juga?? sesiapa yang telah baca, jutaan terima kasih diucapkan. Sayang korang lebey lah!! huhuhu...spe y baca tahu lah anda sebab musabab asfz masih berjaga sekarang. 
semestinya sebab ITU jek..sudah tak ada sebab lain..asfz sekarang sudah tawar hati dengan DIA..geram sangat sebab DIA buat asfz macam ni..

ok..lupakan tentang DIA buat seketika..
rasa macam nak tido lah ^__^

asyik tunjuk front page jek..
yang laen nanti lah yek..

truly,

Comments

✿ CikCimi said…
maju pulak melake nih yer.
=.="
asfz lily said…
@✿ CikCimi

maju lah..sbb tu panas :(
Heidi Shafiq said…
aku kene gi utem sampai malam.. =.=*

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!