kemeriahan raya telah dirasai lah ^___^

Salam Ramadhan

woho..asfz hepy sbb dah shopping untuk raya..
tapi problemnya MCM MANA NAK BAWA BALEK KG SEMUA BARANG2 TUH??
haiyyo~

en3 ni sambungan en3 yang ni
ok, xmo ckp banyak jum biarkan gambar melakarkan 1001 cerita okeyh

First thing first, kite carik baju raya dlu kan..
hehe, tema untuk tahun ini PURPLE tapi di sebabkan asfz xder baju kurung kaler HITAM,
asfz pilih baju ni sebab 2-2 kaler ada.. 


pastu plak bile dah ada baju kurung kene lah ada tudung tapi tahun ni asfz nak pakai selendang plak..
buat pembaharuan.. ye lah, beraya dengan umur 20 tahun, kena lah matang sket..
keh3..


ha..takkan atas je nak bergaya kot..
mesti lah bawah nak bergaya juga.
TADAA!!~
purple shoe..
OMG!! semua nak purple kan..
hehehe..jgn marah yekk.. ^__^


ada lagi sebenarnya ni..brooch untuk dipakai semasa raya pon ada...dan of kos purple colour lahh ^__^
tp xamik pic sebb kocik bebenor..tpi seriusly mmg cantek..berjuntai2 u..haahaha..

oklah ek..t asfz update lagi..sbb asfz nak kene study for midterm tomorrow..
grrr...xstudy pape pon lagik nih!!
haihhh~~~

till then, chow~!

notakaki :: korang semua dah shopping raya??

truly,

Comments

✿ Cik Cimi said…
adeh.
serba purple.
hahaha~
asfz lily said…
cimi :: hehehe..tu la pasai nyerr..
ngehh3x.. :D
Eka Yucika said…
waaahhhhh...

jelesnya dah shoping raya!!

sgt2 jeles~~

thn ni Yucika xde pon baju baru T______T
asfz lily said…
eka :: ala..jgn la camtu..sedey i dengar...p la bli..sale2..hehe
asfz lily said…
AesyaZealous :: selamat hari raya :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management