jum pasang pelita...

Salam readers

Apa khabar semua? semoga semuanya sihat dan ceria2 belaka..
hari ini asfz on9 kat rumah! yahooo...
laju kot..leh berbelogwalking..hehehe~

ok, asfz sgt teruja bila sampai je rumah nampak susunan pelita..wow, meriah sgt2...hehe..
so, after solat je, adik asfz ajak pasang pelita..tak berani woo soh dye pasang sendiri..sayang adik lah katakan :)

bersungguh2 kot nak pasang api ni..hehe

lepas pasang semua pelita2 yang ada tetiba adik berlari2 sambil pegang bunga api..
wah, JUM MEN BUNGA API :)


mula2 cucuh dlu bunga apinye kat pelita,

kemudian baru meennn...hehhehe~

banyak lagi bunga api tuh..hohoho!!

asfz pon nak join juga..hakhak ^___^

JUM MEN BUNGA API

hehe..suka sangat..terasa nak raya plakkan...jiran sebelah men mercun..wah..complete..

"dam..dam..dum..bunyi mercun..lalalala~~"

ok lah, nak sambung men bunga api dan mercun!!

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

notakaki :: kepada adik2, kalo nak men bunga api tu pastikan dengan pengawasan orang dewasa yek..
jgn nak memadai2 jek..isk3x.. = D

pssttt :: asfz intai dapur tadi dan nampak sangat banyak bahan2 tok buat biskut raya lahh..jeng..jeng..jeng~

truly,

Comments

icee-yah said…
huiyo..dah lametak men bunga api:)
asfz lily said…
icee-yah :: hehe..jum la men bunga api :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!