dah raya ke-9 lah

Salam Syawal

dah raya ke-9 lah..
esok dah balek melaka..huwaa .T___T.
(bab ni yang xbesh.. =.=)

tadi ada segerombolan kanak2 datang beraya kat rumah asfz..dah raya ke-9 dik, mana ada kuih raya dah...hehe..
lepas dowang balek asfz layan LAGENDA BUDAK SETAN..pheewiitt suka2 tapi xsuke sebab LISA SURIHANI kejap je..ingat sampai abiz cerita..tak best betol..


korang mesti dah lama kan tengok cerita ni..asfz je baru terkedek2 nak tengok..ingat nak tengok kat wayang tapi masa cerita ni ditayangkan, asfz kat kampung..mana ada wayang kat kampung asfz -.-
(xde spe2 ke nak sponser wayang kat kg asfz??)

notakaki :: apa lagi citer best ek?? nak download sebab pasni dah xleh nak download dah sebab balek melaka pakai berokband jek :(

truly,

Comments

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!