.:: bukan tuan blog je wat persiapan raya... ::.

Salam Ramadhan..

wargghh..penat nya..
hehehe~

ala, bukan wat apa pon..juz renovate sket lah blog ni..
kasik mood raya mari..hahaha~
apa yang asfz ubah..xder la apa sgt..

hanya tukar lagu raya sebagai OST blog
(spe perasan..sila angkat bulu ketiak..haha)

Kemudian asfz ada la letak kad raya ekslusive..hehe..
bergerak2 taw..spe xnampak memang nak kene cepukk nii!!
(sje xnak letak kad raya tu lagi..cari snd kat mana kedudukan dye)

dan asfz tukar header blog juga..hahahaha~
dlu guna yang ini


sempena raya plak, asfz nak guna yang ni



hehe..kan ala2 raya tu...

dan kalo perasan lagi, background blog ni pon dah bertukar..bubble2 kan..comel x?
hehehe..

COLOUR THEME :: PURPLE
cume kad raya je kaler COKLAT

hehehe~

Selalu2 lah datang blog asfz yekk..hehe ^___^

Semua ni akan bertahan semasa Syawal jek..
pastu akan kembali ke yang asal okeyh!!
hehehehe :D

notakaki :: seronok plak ubah sana, ubah sini..memang mood RAYA lahh!!
*wink..

truly,

Comments

puteriqaizyan said…
selamat ari raye cik asfz ;))
asfz lily said…
@puteriqaizyan

Selamat Hari Raya Aidilfitri puteriqaizyan :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake