akhirnya berjaya buat miss ida tersenyum (part 2)

Salam Ramadhan

Sebelum asfz menceloteh lebih banyak..
asfz nak bg korang tengok ni..



haa..agak2 korang dapat tak mengagak entry kali ini mengenai apa??
apa?? tak tahu lagik..ok xpe, nanti korang akan tahu juga...

Sebenarnya masa asfz menulis entry ni, asfz dah mengantuk sangat tapi tak boleh tido plak..tak tahu lah kenapa kan.. jadi, asfz pon teringat yang entry yang ini belum bersambung~

actually tadi asfz baru lepas bergayut dengan Mr Teddy..Lama juga berborak, almaklumlah dah lama xberborak..asyik SMS jek..hehe...opss..stop2..melalut dah ni..ok, jum kite ke main tujuan entry ini dicoretkan..

Skali lagi asfa nak bagitahu, ini merupakan sambungan daripada entry yang ini okey..
(sape yang tak baca lagi tu..sila2 lah baca yekk..bukan apa, takut tak tahu pangkal cerita jekk)
Mesti korang macam percaya atau tak yang asfz dan kawan2 bermain bowling menggunakan baju kurung jek...terasa macam artis bila masuk jek ke dalam pusat bowling tu, semua orang pandang..(perasan gila kan, sedangkan semua orang sedang sebuk membuat balingan bagi mendapatkan STRIKES!!)


PERCAYA X??
nak buat balingan ni!!

tapi, sebelum itu..

kena amik mood dlu..hehe

pilih bola yang sesuai..
"mak aihh!! beratnyaaa"

bola sudah dipilih..yeayy!!

pose sebelum membuat balingan!~
hahaha, bayangkan lah..dengan berkain mcm tu..haiyoo..
sampai sekarang masih kurang mempercayai okeyh!!

erk, apsal laen mcam ye markah ni!!
Oitt, spe maen ngelat oiiittt!!

ha..ada brani??
=p

maka, ini lah jumlah markah2 kami setelah membuat 20 balingan = 2 game

1st GAME



markah i paling rendah kot .T______T.
tapi tak mengapa, game kedua asfz bangkit dengan penuh bersemangat!!

2nd GAME



nampak?? asfz bukan lagi yang terendah.!!!
hehehe...alhamdullilahh!!~

so, percaya dah yang kiteorang maen bowling pakai baju kurung..ala2 perempuan meayu terakhir lah..keh3...

notakaki :: sambil menulis entry ini, sambil gelak2..hahahahaha~
JUM MAEN BOWLING!! spe nak belanja asfz?? ^_^

truly,

Comments

hamzah ian said…
fuhyoo.. baju kurung je main... sempoi... hahahah
asfz lily said…
@hamzah ian

taw xper...sempoii jek kan :)
baincardin said…
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri!!!~ :) Maaf zahir dan batin ye..:)
asfz lily said…
@baincardin

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
^___________^
pergh! slumber! tehee..

eny tak reti main boling.. mesti ke longka semua balingan! huhuuu
asfz lily said…
@enyheartsdiamond

hehe..memang slumber kan..agagaga~

hehe..same je ngan asfz, asyik masuk longkang jekk..teheee~
Yanie J said…
sempoi gile men pkaii bju kurung.
br btl pmpuan melayu t'akhir hehe;p
asfz lily said…
@Yanie J

hehe..agak lah..kalah perempuan melayu terakhir taw! :D

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake