yeay..hadiah GA rina wardrobe dah sampai ^^,

Salam Ramadhan

ehem2, 
tadi asfz sedang khusuk menyiapkan interface tok system asfz lah kan..buat punyer buat tetibe dengar bunyi hon moto yang teramatlah membingitkan telinga..nasib baek bulan puase kan, menguji kesabaran betol. Maka, asfz pon menjenguk keluar melalui tingkap..sekali POSMAN daa...asfz pon kuar dengan muka toya dan penuh tanda tanya..sape punyer surat plak kan..huhu..
Terkejut sangat bile posman tu sebut nama asfz..wah, rupa2nya hadiah yang dikirimkan oleh Rina lah..
check diz out~

nilah rupanya, agaknya apa yekk??hehe


ok, bagi tengok sket..
apa agaknya ek??
hehehehhe~~

opss...ganasnya asfz..hehe
ok, dah buka separuh..leh teka x??
hehehe~

TADA...
hehehe...sticker wall lahh..
comel kan ^^

hehehe..sayang la nak guna..hahah
thanks RINA once again..love it so much..

notakaki :: GA apa yang asfz masuk ni..sila klik SINI tok mengetahui lebih lanjut..
cantek lah bilik asfz lepas ni..wahh..beraya sakan lah..weee ^^,

truly,

Comments

touyakaruma said…
habislah dinding dilekat dengan sticker wall

http://touyakaruma.com/blog/
asfz lily said…
touyakaruma :: hikhik..taw xpew..
janji cantekk :)..
hehe. nasib baik suke :D
ganas nau bukak hahah :p
asfz lily said…
Rina :: mestilah..xcited taw..hehehe..thanks a lot :-)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!