jum mengayakan SHAWL a.k.a SELENDANG

SALAM GORGEOUS ^__^

Pheeeww...sangat penat hari ini..
ngeeee~
tapi suka..
wwwooott...wooottt... ^__^

apa yang Cik Asfz suka sangat ni??
hurmm...

ok mai Cik Asfz cite..
Tdi hati Cik Asfz terdetik (ter okeyyh!~)
selepas tengok pelbagai gaya dan cara untuk mengayakan SHAWL a.k.a SELENDANG
spe x kenal?? Jum masuk tadika..hauawaaa~

apa yang terdetiknya??
Cik Asfz terdetik, cmne rupa Cik Asfz mengayakan beberapa gaya yang ada..
maka bermulalah agenda2 yang tak sepatutnya berlaku seperti...
......mencari shawl yang ada
.....mencari anak tudung
......menyelongkar beg keronsang
......mencari kamera yang sedang menyorok
last but not least
.....mencari tutorial dalam mengayakan tudung agar tampak GORGEOUS
ok, Cik Asfz tak GORGEOUS cuma sje jekk... =p

jum tengok hasilnya :)

ini tudung..
yang 4-segi tu..
skang owang xpandang dahh!~
tapi Cik Asfz pandang :D
pengayaan ala-ala selendang~
really love thiz :D

ini memang selendang~
nama Gaya ni dah lupa..
ada lilit2 kat atas kepala..
sangat xreti nak buat..
take a longgg time...huh!~
xleh bawa p kelas...
(kompemtertingalbusnanti...-.-)

yang ni plak cara nak pakai laen sket.
rupa macam simple lah...
errkk, ni xlama sgt nak amik masa..
so, leh bergaya p kelas..huahahahaha~


ni plak selendang tapi digayakan ala2 tudung bawal tuh..
huh, gedizzz..
tudung bawal nak digaya macam shawl,
shawl plak nak digayakan macam tudung!~
macam2 hal!!

tu lah namanya KREATIP
huhuhu~

ok, cukup 4 gaya ini..
yang len kene google snd lah.
huwaa..hahahaha~

maaf ye, ni bukan tutorial nak ajar pakai selendang or sewaktu dengannya..
Cik Asfz no baru je belajar pakai selendang, lom KHATAM lagik okeyh!~
ne tuntut ilmu lebey nih!~~
huhuhuhuhu~~

hope u oll got idea how to get more GORGEOUS with your BEUTIFUL and LOVELY SHAWL
till thenn...

bai,.. ^__^

notakaki :: memelukan 4-5 jam tuk menyiapkan 4 style diatas..-.-

truly,

Comments

hee..aku dah buang semua tudung bawal :P aku rasa selendang selesa di gayakan kot
asfz lily said…
iera :: dasyat..bek bagi hakuh..hehehe :D

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!