Tapak Ruang Iklan Untuk Disewa

Salam readers...

Cik Asfz nak wat promosi sket..

Photobucket

Kalu u olls perasan kan, ada tapak iklan untuk disewa..tol tak??
Khas untuk sesiapa yang ingin mempromosikan barangannya di blog Cik Asfz yang tak seberapa nih...

sesuai untuk ::
.:::. Peniaga Online .:::.
.:::. Promote Blog .::::.
dan sesiapa sahaja....


hanya RM 10 sebulan..
murah jekk...

so, spe yang sudi dan nak emailkan butiran dan banner iklan korang yang best tu kat
asfzlily@gmail.com

untuk maklumat lanjut sila klik SINI dan sini
Sini juga..oh ye SiNi pon boleh..
Sini dan sInI dan SiNi dan SINI..

notakaki :: hanya yang betol2 nak jek okeyh!!~
traffik Cik Asfz agak tinggi..
Rugi tak rebut peluang nih!!~

Comments

Viva La zuLL said…
First... salam kenal

Blogwalking here from http://ohserius.blogspot.com/
asfz lily said…
Viva La zuLL :: salam perkenalan juga :)
fArAh nAbiLA said…
berniaga sekarang..
asfz lily said…
farah nabila : xde lah, sket2 :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake