tagged and award in 1post :)

Salam Readers

Cik Asfz nak menyiapkan kerja sekolah sebentar..hehehhe

1) Kene Geledah Bag (TAGGED!!!)

hoho, pemberi kerja sekolah yang pertama ialah 


Comel jek banner dye kan :)
nak terjah? juz clik header pink tuh..ekekeke

ok, jum jawab soalan :)

Syarat2 nk kena jwab tag ni ialah :

pertama !! kamera

Camera?? my feveret stuff okeyh..
oledy got 1..
walaupon tak sehebat DSLR tapi itu sudah memadai bagi Cik Asfz
Thanks to my beutiful mum coz brought thiz camera for me
weeeee~~


Silver okeyh!!~
Coolpix Nikon 
love it so much!!~~

kedua !! beg
oke2..ada..hehehe
Beg ini dibeli di Pasaraya KiNi dengan harga RM **.**
lupa plak harga dye :(


ketiga !! ape yg ada kat dlm beg tuh...

macam2 ada okeyhh!!~

1) Camera


WAJIB ADA!!
sebab Cik Asfz suka snap gambar walaupun diri ini bukan photogenic :(

2) PURSE


Dulu sangat tak suka purse besar2 ni, tapi sekarang Cik Asfz guna okeyh!~
sebab best..ada zip lagi tuh..
kaler Pink hanye kebetulah okeh!~

Harga hanya Rm 10.00 jek..
Cik Asfz beli kat Melaka Central..

Penting sangat okey sebab ada IC dan BANK KAD
huhuhu~

3) HANDPHONE


TADAA!!~
 2 lagik..hambekk!!~

Satu for CELCOM and another one for MAXIS

walaupun handphone murah tapi ia sangat berjasa kepada Cik Asfz tika susah dan senang okeyh!!~

4) TUMBS DRIVE


ini sangat penting sebab banyak dokumen penting disimpan.
Kadang2 bile jalan2 Cik Asfz akan singgah Cyber Cafe
Oh No...can live without computer..
Kata REMAJA CYBER!!
wohooo!!~

5) BERUKBAND


hoyehh..leh acces internet

Walaupun LAMBAT tapi tetap BERJASA kpd Cik Asfz
Sangat2 menghargainya okeyh!~

Cik Asfz bawa sebab, klw jumpe komputer kat mana2 lah,
kelas ke, bilik air ke, dapur ke,
terus je Cik Asfz cucuk berukband nih..

Cik Asfz gila INTERNET okeyh!!~

pheewww...
siap juga akhirnya...
hehehehe...
nak tagged kat spe ek??
yang terasa nak wat tu, sila2 lah wat tanpa segan silu yekkk!!~ :)

THANKS CIK EIFA!!

2) i GoT aN AwArd!!!

yeeehhaaa...
thanks to miss Izyan for the award :)
love it so much!!~
xoxoxoxox~


SILE TERJAH BLOG BELIAU DENGAN HANYA KLIK PAD GAMBAR ITU..
cube cari mana pic Cik Asfz =p

the AWARD is


FRIENSHIP AWARD!!~

yeay!! Congrate to me..
enough!!
apa lah Cik Asfz merapu ni..
Thanks ye cyung for the award..
i love it so much..
xoxoxoxox~~

1. Menarik tentang diri anda?
Saya adalah Cik Asfz
tiada orang seperti saya okeyh!~

2. Ramalan anda pemenang World Cup Tahun ini?
Cik Asfz BUTA tentang bola sepak ni okeyhH!

3. Warna baju anda hari ini?
baby bluee

4. Laman sosial kegemaran anda?
BLOGGER lah of kos..
dan paling suka buka blog ini dan ini dan ini juga

5. Beri pada lima orang yang layak dapat award ni :
semua follower Cik Asfz layak dapat award ini :)


Notakaki :: Yeayy..dah siap pon :)

Comments

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!