packing timee...

Salam semua :)

Tika cik asfz menulis blog ni, cik asfz sebenarnya sedang packing barang2..esok nak pergi KMPh..taw x KMPh tu apa? ok2..nama panjangnya Kolej Matrikulasi Pahang, tempat study cik asfz dulu..Terasa jadi muda plak nak p sana balik..hehehe..
ok, actually cik asfz nak p sana sebagai fasi untuk pelajar dua tahun (pdt). Hello junior :)
hope semuanya berjalan seperti biase lah..aminn...
esok pagi2 akan bertolak kat sana..cuak plak yelah, jalan ke matrik tu ku kureng biasa lah..hehe..

skang cik asfz melayan cerita Semerah Cinta Stilleto dan KL Drift 2..
tumbs up 4 both movie...
jum review satu2....1st KL Drift II..
suka la tgk kereta2 tuh..perghh...nak kereta camtu gak..^_^
sherrmat la bawa kete camtu..kalo cik asfz mmg xberani..tapi tak tahu lah kalo dah cuba..hahahaha..
pelakon2 memang best..ngee~
ehem2, en syamsul..saya nak kete tu leh..nak kaler merah punyer..bole lah..aja saya drift skali yekk... :p



ok, Semerah Cinta Stilleto..
gandingan Farid Kamil dan Lisa Surihani lagikk...pheeewiitt..ehehe
Stila (Siti Laila) really nice nick name..spe punyer idea ek, gila kreatif >_<
hehehe...kasut merah tu pon cantek tapi tinggi sangat..terpelecok tuh..peghh..sebulan xleh jalan..ngeee~
seram2..heheheh...
apa2 pon sgt enjoy layan movie nih.. :)

notakaku :: spe lom tengok dipersilakan tengok okeyh..!! spe nak teman cik asfz pergi kuantan esok?? >_<

Comments

trex kiut said…
wahh jadik facy .. rndnye matriks
asfz lily said…
trex kiut :: hehhe

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management