Cik Asfz dah boleh MENJAHIT :)

Salam readers..

En3 kali ni gune signature baruu..waahhh...Cik Asfz loike sooo muchhh...

Hari ni Cik Asfz menjahit..
nak tahu jahit apa??
Jahit INNER!! hohoho..
tepuk tangan ramai2 yookk :)

Cik Asfz mmg xreti wat2 kerja rumah ni..
cth memasak, menjahit dan sewaktu dengannya..
masak air taw lah -.-
bukan malas tapi Cik Asfz tak suka..tapi PEREMPUAN mana leh lari dengan semua tu kan?
Cik Asfz akan belajar juga suatu hari nanti :)

ok, kenapa Cik Asfz jahit INNER..
sebab muka Cik Asfz BULAT macam BOLA..
kalo beli INNER kat pasaran tu, hurm...
TAK SESUAIII..
so, Cik Asfz cuba lah menjahitt..
tup..tup..
alhamdullilah jadi...
walaupun xcantek tapi okeyh lah untuk yang pertama kali menjahit2 ni kan..tol x?
huhuhu~~
hooyeee...suka sangat keyh!!~
sebab nya, INNER yang Cik Asfz wat tidak membulatkan muka Cik Asfz yang sedia BOLAT tuh..

tu jek nak cite sebenarnya..
JAKUN tol kan Cik Asfz nih!!~
haiyooo..

yang kaler hitam itulah INNER dye..
hoo..hoo..hooo...
chumel x?
ahaks :)

notakaki :: esok nak jahit INNER kaler laen plak..
hoyeee...

Comments

.:: Miu Miu ::. said…
rajinnye jahit2 nih! lepas ni blh buat tutorial plak. hihi.. :)
asfz lily said…
miu miu :: tutorial?? jauh sgt dah tu..hehehe
asfz lily said…
miu miu :: tutorial?? jauh sgt dah tu..hehehe

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

Siapa tak nak jam tangan yang comel ni kann!