.Apa yang korang wat bile korang minat kat seseorang tapi orang tu xbagi respon??.

Ada cadangan tak??
komen2 lah kat sini...
really2 need ur help 
.T________T.

pleaseeee.....
bai..

Comments

En iLham said…
susah jugak ni
buatlah sesuatu untuk menarik perhatian dia
kalau kita minat tapi tak usaha untuk die minat kat kita tak dapat jugak kan
cubelah msg die selamat malam ke, selamat pagi ke

haha

nasihat dari orang yang takde pengalaman.jgn pecaye sangat
äþèéž™ said…
kata org x kan perigi nak cari timba. itu kata org. apa lak kata hati? gipon skang ni dah x guna air perigi. kalo dah suka ckp jer la. banyak medium ada. emel. sms. fb. it's ok to be rejected than frustrated if finally u know that u have miss the boat coz of afraid/shy to ask

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake