tetibe..

Sedang sibuk cik asfz melayan cerita tetibew teringin nak makan ni..
Yum..yumm..best nya klaw dapat...
wif ais..emmmmm...freshie..
mana nak cari ek..
aduyai....

cik asfz meminta tolong kepada incik google.
so, cik asfz dpt ni..


dan ni


ni lagik...ermm..

yumm..yumm...
nak ni!!
spe nak kasi???

hurmm..

MySpace


Comments

nabilah_2908 said…
buat sendiri jer la.. lagi puas makan.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MY MOM AND POLYP
asfz lily said…
nabila_2908 :: hehe..nk wat xreti lah :)

malaylifestyle :: lapa ek..ngee~
tiefazatie said…
buat la..senang je..=)..baru best!
sdapnye. huhu.
try la tnye ur mum cmne na buad ;)
asfz lily said…
tiefazati :: senang mmg senang tp xreti..ngee~

fara myra :: mmg sedap..yum..yum..t la kite tanye..ngee~
hye cik asfz.

ehem..project alpha ni macam satu rancangan khas untuk blogger femes2.
nanti ada blogger yang femes akan tepilih untuk membintangi rancangan ni.

sepanjang program ni, akan ada banyak giler contest untuk blogger yang lain.

boleh la join :D

nak join pegi sini

http://projectalpha.com.my/instant-cash-blogging/
asfz lily said…
cmtu ek cik rina..
thanks you so much..hehehe :)
Ogy said…
buat sendiri jek..sgt senang....tp kena ade tepung custard lah :)
asfz lily said…
Ogy :: tu y susah tu..aiyakk!~

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management