SELAMAT HARI GURU ^_^


Disini asfz nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru2 di Malaysia.
Jasamu akan ku kenang hingga akhir hayat ku..

ewah..bermadah plak..
tapi kan, bila difikir2 kan balek...

GURU mmg seorang yangberjasa...

TERIMA KASIH GURU..

ehem, nak dengar lagu ni..
sempena hari guru ni kan...
dlu tyme sekolah, every year dengar aw..
sedap sore cikgu2 asfz nyanyi ^_^

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Kami guru Malaysia
Berikrar dan berjanji
Mendidik dan memimpin
Putra putri negara kita

Pada Seri Paduka
Kami tumpahkan setia
Rukun Negara kita
Panduan hidup kami semua

Di bidang pembangunan
Kami tetap bersama
Membantu, membina
Negara yang tercinta

Amanah yang diberi
Kami tak persiakan
Apa yang kami janji
Tunai tetap kami tunaikan
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

amacam?? enjoy x??
skali lagi asfz nak ucapkan

SELAMAT HARI GURU
&
TERIMA KASIH GURU

teringat tyme kecik2 dlu, bile tbe hari guru je mesti pening nk beri apa kat cekgu..
antara dalam list ::

1) pen 3 kaler..(merah,biru,hitam) <--- sgt femes k
2) bunga
3) Mug a.k.a cawan
4) Frame gambar
5) kad <-- paling tidak pon kan..

ha..tu dye listnya...
tp y seronok, klw bleh xnk bg hadiah y cmtu..
pusing la kepala ni memikir nk bg apa..then, last2 bagi kad je..hahaha
almaklumlah, kesuntukkan mase..ngeh3x..

notakaki :: adik2 ku syg..cekgu korang tu sebenarnya tak mengharapkan hadiah korang tapi mengharapkan korang jadi seorang yang berguna..
menjadi pelajar yang cemerlang <<--- hadiah hari guru yang terbaek

so takyah la beli hadiah yang mahal2 ok..
wish pon cekgu korang dah rase hepi.. ^_^

Comments

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake