award cik asfz yang ke-6

Got award..yeay..
spe yang bagi..tak laen xbukan
klik banner nak melawat blog dye yang chomel :)


ok, award kali ni speacial sket sebab xde nama.

cute kan?
ngee~

Kena interview la sket sebab dapat award kan..ngee~

1. Thanks and link the person that give you the award

erm..thank ye cyunk..
ni dye..ngee~
love u dear..
thanks you so much.. ngee~

2) Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think there are fanatic.
adoi..ramainye..
ok2..ni nak bg kat smua follower blog ni..
jgn malu2 k.. :)
sebab u oll the best :)

3) Contact said bl0gs and let them know they've won the award
kalo mereka baca entry ni mereka akan tahu..ngee~
amik yek semua follower2 kesyangan cik asfz :)

4) State 7 things about yourself
i- Seorang perempuan yang comel
ii- Seorang yang memakai cermin mata.
iii- Tinggi xtinggi sgt..rendah pon x..sedang2
iv- Sangat suke ketawa
v- Sayang kat kawan2 dye
vi- Suka tengok cartoon
vii- Dah tak tahu la..hahahahha

ok..dah siap di interview..
masuk magazine yekk..ngee~

notakaki :: jgn malu2 amil award ni yekk :)

Comments

nabilah_2908 said…
tahniah utk award ke 6.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KATA GANTI DIRI
asfz lily said…
nabilah_2908 :: tenks :) amik la award tu :)

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management